top of page

Yamamoto - zespół do zadań specjalnych

o nas

- wykonujemy inspekcje tylko i wyłącznie samochodów japońskich oraz koreańskich

- oferujemy tylko jeden 'pakiet' usług - kompleksowy, szkoda Twoich pieniędzy na półśrodki

- oględziny wykonują tylko 3 osoby, starzy wyjadacze, dzięki czemu masz gwarancję rzetelnej opinii

- działamy na terenie Małopolski, Mazowsza i Lubelszczyzny

- więcej szczegółów dowiesz się z zakładki Dlaczego warto?  oraz   Cennik

- pomogliśmy już kilkuset osobom uniknąć cennych wpadek, sprawdź nasze Opinie

Nie daj się oszukać, kup auto z Yamamoto

Dlaczego warto

1.

Choć konkurencyjne firmy tak twierdzą, my uważamy, że nie można być ekspertem od każdej marki i modelu na rynku, i gwarantować do nich rzetelnych inspekcji. U nas oględziny wykonują ludzie, którzy zjedli zęby na 'japończykach', znają ich wady, bolączki i wiedzą gdzie szukać, by uniknąć niespodzianki.

2.

Wykonujemy oględziny tylko samochodów japońskich i koreańskich - bo jak już wspomnieliśmy dzięki wieloletniemu doświadczeniu wiemy jak je sprawdzać.  Każdy z nas obejrzał tysiące aut z Azji.

3.

Działamy obecnie tylko na terenie trzech województw - mazowieckiego, małopolskiego, lubelskiego. Dlaczego? Dlatego, że tylko na ich terenie możemy zagwarantować najwyższą jakość usługi,  nie chcemy zatrudniać jak portale znane z TV przypadkowych osób po kilkugodzinnym szkoleniu ze 'sprawdzania samochodu'.

4.

Nie oferujemy 'pakietów' z różnym zakresem usług - albo sprawdzamy samochód tak jak trzeba, albo w ogóle. Zawsze oglądamy auta od spodu i podpinamy do komputera diagnostycznego.  Zawsze po oględzinach odbywamy konsultację telefoniczną z Klientem.

5.

Nie inwestujemy w reklamy telewizyjne i nie płacimy przypadkowym ludziom, dlatego nasze ceny są po prostu przystępne. Gwarantujemy, że będziecie zadowoleni z każdej wydanej złotówki.

6.

Oferujemy także sprawdzanie samochodów za granicą - w Niemczech, Szwajcarii oraz Estonii, wraz z możliwością kompleksowej usługi importu danego samochodu. Ceny są ustalane indywidualnie, po więcej szczegółów prosimy o kontakt.

7.

Pamiętajcie, że wydając kilkanaście lub kilkadziesiąt tysięcy na auto inwestycja w inspekcję przedzakupową, to najlepiej wydane pieniądze. Oszustów nie brakuje, miernik lakieru nie zawsze powie Ci całą prawdę o aucie, coś o tym wiemy. Zaufało nam setki Klientów, Ty też powinieneś.

Cennik

Cennik

Jak już wspomnieliśmy nasz cennik ogranicza się do jednej pozycji - kompleksowego sprawdzenia. Każde inne sprawdzanie to strata czasu i pieniędzy. Standardowy koszt to 400 zł. Jeśli samochód znajduje się dalej niż 30 km od głównych miast (Warszawa, Kraków, Lublin) - wówczas obowiązuje dopłata 0,80 zł za każdy kilometr (powyżej 30 km). Możliwe jest domówienie raportu o szkodach po nr nadwozia samochodu - dodatkowa opłata to 50 zł.

Na pewno chcielibyście także wiedzieć co sprawdzamy (w skrócie ;) )

Co sprawdzamy

01

OGŁOSZENIE

Zaczynamy od weryfikacji ogłoszenia i rzeczowej rozmowy ze sprzedającym

02

KAROSERIA

Najpierw mierzymy lakier miernikiem, a później przechodzimy do szczegółowej inspekcji wzrokowej i manualnej karoserii, lamp i szyb 

03

WYPADKOWOŚĆ

Bogatsi o wiedzę z poprzednich etapów bierzemy się za szukanie śladów napraw powypadkowych, pokolizyjnych itp.

04

STAN TECHNICZNY

Sprawdzamy komorę silnika, wycieki, nieszczelności, hamulce, ogumienie, ocena stanu oleju i płynu chłodniczego, ocena pracy silnika i jego osprzętu

05

WNĘTRZE i WYPOSAŻENIE

Sprawdzamy stopień zużycia,
ew. uszkodzenia, sprawność wyposażenia, ocenimy czy w aucie były palone papierosy bądź wożone zwierzęta

06

DOKUMENTACJA

Przeglądamy dokumenty, sprawdzamy książkę serwisową i i jej autentyczność (także telefonicznie), potwierdzamy przebieg i naprawy

07

08

DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA

Po wykonanej jeździe próbnej przechodzimy do diagnostyki komputerowej. Sprawdzamy błędy, interpretujemy, sprawdzamy ich aktualność

JAZDA PRÓBNA

Wykonujemy jazdę próbną zarówno na miejscu kierowcy jak i pasażera, oceniamy pracę poszczególnych elementów (silnika, skrzyni, sprzęgła, hamulców, zawieszenia, układu napędowego itd.)

09

KONTROLA PODWOZIA

Jedziemy na stację diagnostyczną w celu weryfikacji stanu amortyzatorów, zawieszenia, spalin, Sprawdzamy wycieki, wydech, korozję oraz poszukujemy śladów napraw powypadkowych

10

FOTOGRAFUJEMY i NOTUJEMY

W trakcie całej inspekcji na bieżąco wykonujemy fotografie oraz notatki, tak aby nasze słowa zawsze szły w parze z wizualną dokumentacją. Nagrywamy także krótki film z prezentacją wyglądu samochodu.

11

OPINIUJEMY

Zawsze po wykonanej inspekcji i przygotowaniu raportu dodajemy własne komentarze do wszelkich wad samochodu, oceniając ich wpływ na wartość i jakość auta, a na koniec przedstawiamy opinię dotyczącą sensowności i opłacalności zakupu sprawdzanego pojazdu

bottom of page